ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ελάτε τώρα μην ανοίγετε πληγές και με φέρνετε σε δύσκολη θέση. Και μόνο η δαπάνη των 11+9 εκατομμυρίων για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» θα ήταν αρκετή για να κατανοήσετε πολλά για το σινάφι μας. Για την «αγιοποίηση» του Τσιόδρα και το πόσο γκόμενος είναι ο Χαρδαλιάς αλλά κυρίως για την απουσία ενοχλητικών ερωτήσεων από το μεγαλύτερο μέρος του δημόσια διατυπωμένου λόγου τις ημέρες του κορονοϊού. Σε αυτό το κλίμα η λειτουργία των social media και της δημοσιογραφίας των πολιτών θα μπορούσε να αποτελέσει όαση στην έρημο. Το πέτυχε στην περίπτωση των voucher του Βρούτση αλλά δυστυχώς αυτή ήταν η εξαίρεση που ευνοήθηκε από το εξόφθαλμο μέγεθος της κομπίνας που πήγε να στηθεί. Γιατί κατά τα άλλα, αυτές τις μέρες που ο καθένας έγραφε το μακρύ του και το κοντό του έπρεπε πραγματικά να κολυμπήσεις στα βαθιά για να βρεις κάτι πραγματικά αξιόλογο στο timeline σου. Και έτσι μπορούσαν πάλι τα «παραδοσιακά» ΜΜΕ να σου πουλήσουν αξιοπιστία έναντι των fake news.
Αξιοπιστία έστω και μονόπλευρη… – Σχολιάστε