ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Αδυνατώ να καταλάβω γιατί αδυνατούμε να πάρουμε την απόφαση ότι η σχολική χρονιά έχει τελειώσει. Ποια η σημασία αυτού του «ενδεχομένως» στο διάγγελμα Μητσοτάκη για το άνοιγμα των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων την 1η Ιουνίου; Και ποια μέτρα θα τηρήσουν τα πιτσιρίκια στο νήπιο, που είναι όλη μέρα το ένα πάνω στο άλλο; Και τι θα αλλάξει αν κάνουν μάθημα 20 μέρες παραπάνω; Το ίδιο και στο Γυμνάσιο, τί θα προσφέρει ένας μήνας παραπάνω;
Ας είμαστε ειλικρινείς. Μαθήματα τέλος για φέτος και τα παιδιά σε Γυμνάσιο και Λύκειο θα προβιβαστούν από τάξη σε τάξη ΧΩΡΙΣ εξετάσεις και χωρίς περισσότερο άγχος. Εχουν ήδη αρκετό άγχος από όσα ζούνε. Οργανώστε από τώρα την επόμενη σχολική χρονιά, ίσως με έναρξη από την 1η Σεπτεμβρίου, ίσως με ένα πρώτο δίμηνο συμπλήρωσης της ύλης που χάθηκε. Και σιγά – σιγά και ομαλά να έρθουν τα πράγματα στη θέση τους, αν δεν μας προλάβει και πάλι ο ιός και έρθει πιο δυναμικός πριν το εμβόλιο. Φυσικά για να έρθουν τα πράγματα στη θέση τους πρέπει να εμπιστευθείτε τους εκπαιδευτικούς. Αλλά τι λέω, τον Σεπτέμβρη προέχει να επανέλθει η «διαγωγή κοσμία», αυτός είναι ο σοβαρότερος σχεδιασμός.
Οσο για τις πανελλαδικές, το απόλυτο τοτέμ της ελληνικής εκπαίδευσης, ναι, κάτι πρέπει να γίνει. Εννοείται με μειωμένη ύλη φέτος και με μεγάλη προσοχή στις τάξεις, τόσο στα μαθήματα όσο και στις εξετάσεις. Ο κ. Τσιόδρας, που κοντεύετε να τον αγιοποιήσετε, άρχισε τελευταία να λέει περίεργα πράγματα. Οτι «η επιστροφή των παιδιών στα σχολεία μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της συλλογικής ανοσίας καθώς οι μικρότερες ηλικίες μπορούν να εκτεθούν πρώτες σταδιακά στον ιό χωρίς υψηλό κίνδυνο».
Ωραία γιατρέ, αλλά για πείτε μου, έστω και για χαμηλό κίνδυνο, μιλάτε για τα δικά σας ή για το δικό μου παιδί; Και αυτά τα παιδιά που θα εκτεθούν στον ιό, δεν θα τον μεταφέρουν στους παππούδες και στις γιαγιάδες για τους οποίους δακρύσατε πρόσφατα;
Όσο για την σπουδή της κυρίας Κεραμέως να στείλει μέσα στην πανδημία την εκπαίδευση 50 χρόνια πίσω, με λατινικά και με «διαγωγή κοσμία», με αποβολές και τράπεζα θεμάτων, τι να πω… Η Δεξιά θα είναι πάντα Δεξιά και προφανώς αυτό δεν το αλλάζει ούτε ο κορονοϊός.
Επίσης να μην ξεχάσω (είναι και πολλά, δεν σας προλαβαίνω κυρία Κεραμέως…). Εν μέσω πανδημίας και εν όψει ίσως ενός νέου κύματος το Φθινόπωρο, ποιο ήταν το πιο ενδεδειγμένο μέτρο που μπορούσατε να περιλάβετε σε ένα νομοσχέδιο για την Παιδεία; Ναι, φυσικά: Η αύξηση του αριθμού των μαθητών σε κάθε τάξη. Βουλωμένο γράμμα διαβάζετε… – Σχολιάστε