Επαίρεται η κυβέρνηση δια του αρμόδιου υπουργού Χρ. Σταϊκούρα, για την επωφελή, όπως ο ίδιος δηλώνει, συμφωνία, στην οποία παραχωρείται η Αττική οδός στη ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και μάλιστα εν λευκώ!
Το κέρδος για το Ελληνικό δημόσιο θα είναι 3,7 δις, με την Ετήσια Αμοιβή Παραχώρησης, να διαμορφώνεται στο 9,3%.
Ενώ αντιθέτως τα έσοδα του πανίσχυρου κατασκευαστικού ομίλου για τα επόμενα 25 χρόνια, θα είναι 50δις!!
Κι’ όλα αυτά, χωρίς να διασφαλίζονται οι 800 εργαζόμενοι, για τους οποίους θα υπάρξουν μόνο συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ενώ μέχρι σήμερα ήσαν αορίστου.
Το δε τυράκι στη φάκα που είναι μείωση των διοδίων κατά 30 λεπτά, είναι μόνο για 5 χρόνια, χωρίς να αποκλείεται, όπως δήλωσε ο υπουργός, η τιμαριθμοποιημένη αύξηση των διοδίων από τις αρχές το 2025, λόγω πληθωριστικών τάσεων.
Πάντως ως πολίτη αυτής της χώρας, ανέκαθεν με κατατρύχει το εξής ερώτημα:
Γιατί το Ελληνικό δημόσιο δια των εκπροσώπων του, καταφεύγει σε τέτοιες ασύμφορες συμβάσεις με παραχωρησιούχους οι οποίοι ακολούθως εκμεταλλεύονται οι ίδιοι τον Εθνικό πλούτο;
Ενώ κατά το λογικό και συμφέρον θα έπρεπε το δημόσιο να αναθέτει μόνο την κατασκευή. Έλα εδώ κυρία ΤΕΡΝΑ, πόσα θέλεις για την κατασκευή και ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου; (αφού βέβαια έχει προηγηθεί μειοδοτικός διαγωνισμός) Τόσα. Μάλιστα, πάρτα και τελειώσαμε. Γιατί όμως αυτό δεν γίνεται; Άσε, μη μου απαντήσεις ξέρω.
Το ωραίο πάντως είναι, ότι τα κανάλια στα δελτία ειδήσεων
παρουσιάζουν την ασύμφορη συμφωνία ως επωφελή, τασσόμενα στο ίδιο μήκος κύματος με την κυβέρνηση και λέγοντας μόνο τη μισή αλήθεια. Για αυτό κι’ εγώ,
παρακολουθώ τις ειδήσεις σε όσα περισσότερα κανάλια μπορώ, ούτως ώστε να έχω μία σφαιρική… παραπληροφόρηση!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ