Ο καπιταλιστικός παρασιτισμός!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Ο καπιταλιστικός παρασιτισμός με απλά καθημερινά και κατανοητά στη νεολαία λόγια: Σύμφωνα με την ολοκληρωμένη πλατφόρμα μάρκετινγκ επιρροής Heepsy, στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής υπάρχουν περισσότεροι από 10 εκατομμύρια influencers πλήρους απασχόλησης! Δηλαδή ασχολούνται και βγάζουν «τα προς το ζην» αποκλειστικά με αυτό, χωρίς να κάνουν άλλη δουλειά. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί στο 7% του αμερικανικού εργατικού δυναμικού. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Goldman Sachs, για το 2023, η αξία της οικονομίας των influencers ανέρχεται περίπου σε 250 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο αριθμός αυτός αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2027! Μόνο οι 10 κορυφαίοι influencers στον κόσμο της ομορφιάς, έχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 135.000.000 ακολούθους…

Σύμφωνα με έκθεση για το 2023 της Heepsy, οι 10 κορυφαίες χώρες με τους περισσότερους social media influencers είναι κατά σειρά κατάταξης οι εξής: Ινδία, ΗΠΑ, Ταϊλάνδη, Βραζιλία, Βιετνάμ, Ρωσία, Ινδονησία, Καμπότζη, Πακιστάν, Μεξικό. Η Ινδία έχει τους περισσότερους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 12 εκατομμύρια influencers. Οι Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκονται στη δεύτερη θέση, με πάνω από 10 εκατομμύρια influencers. Η Ταϊλάνδη, η Βραζιλία και το Βιετνάμ συμπληρώνουν την πρώτη 5άδα.

Αναρωτιέστε γιατί συμβαίνει όλο αυτό; Γιατί οι άνθρωποι έχουν γίνει ηλίθιοι! Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι influencers είναι τόσο δημοφιλείς. Οι άνθρωποι εκπαιδεύονται να μην θέλουν να σκέφτονται μόνοι τους. Θέλουν κάποιος άλλος να τους δίνει όλες τις απαντήσεις. Θέλουν να τους εκμεταλλευτούν και να τους χρησιμοποιήσουν για το κέρδος κάποιου άλλου. Είναι η νοοτροπία της αγέλης. Όταν ένας τρομάζει, τρομάζουν όλοι. Όταν κάποιος πιστεύει ότι είναι ευτυχισμένος νομίζουν ότι πρέπει να τον μιμηθούν για να είναι όλοι ευτυχισμένοι. Οι άνθρωποι εκπαιδεύονται εδώ και χρόνια —από μικρή ηλικία— από το μιντιακό σύστημα να κρίνουν τα πάντα από την εμφάνιση και όχι από το περιεχόμενο. Τους δημιουργούν την ψευδαίσθηση μιας χλιδάτης ωραίας ζωής και με τα likes τους νοιώθουν ότι συμμετέχουν στην εικονική αυτή ζωή, ενώ θεοποιούν τους «δημιουργούς περιεχομένου»… Οι οποίοι φυσικά τους πουλάνε φανταστική ζωή και λάμψη, αλλά ταυτόχρονα τους προτρέπουν άμεσα ή έμμεσα να καταναλώσουν τα συγκεκριμένα προϊόντα που πλασάρουν. Έτσι και οι αφελείς ακόλουθοι καταναλώνοντας τα προϊόντα αυτά, θα έχουν την αίσθηση της συμμετοχής στη γκαμουριά που τους προβάλουν. Τα υπέροχα όμορφα ψέματα είναι καλύτερα από τις άσχημες σκληρές αλήθειες. Τα φανταστικά προβλήματα λύνονται πιο εύκολα από τα πραγματικά!

Οι influencers δίνουν απλές απαντήσεις σε πολύ περίπλοκες ερωτήσεις. Οι απαντήσεις είναι άχρηστες φυσικά, αλλά φαίνονται τόσο καλές που πρέπει να είναι καλές…

Άντε μετά να μιλήσεις στους ανθρώπους αυτούς για φτώχεια, πείνα, εκμετάλλευση, ταξική συνείδηση κι επανάσταση…